Friday, May 7, 2010

jangan lupa kawan lepas nie tau



habis jer bangkel malam tadi terus aku buka komputer nak tengok respon kawan-kawan entri aku yang terbaru tentang drama ADAMAYA tuuuuuuu.....

punye la aku terkejut......alhamdulillah......

satu peningkatan yang amat-amat membanggakan buat diri ku yang masih baru 'berbloging' biler aku bukak jer laman http://www.gengblogger.com ..............aku punyer entri tersenarai dalam ENTRI POPULAR HARI INI ............

tercapai jugak cita-cita ku untuk menduduki senarai tersebut.............macam baru menang anugerah la pulak....hehehehe

ia seumpama satu kepuasan dalam aku membuat satu penulisan yang ikhlas dari hati aku sendiri ke blog aku yang tak seberapa nie..........

apa-apa pun semua ini tak kan jadi jika kawan-kawan kita jugak yang senantiasa memberi sokongan dengan memberi komen-komen mereka terhadap sesuatu entri ku itu dan memberi pesanan yang amat memberangsangkan......


TERIMA KASIH KAWAN-KAWAN YANG AMAT KUSAYANGI......



By hAng keBun with 2 comments

2 comments:

wah wah wah tahniah pewittt

time kaseh miss havoc... :)

Related Posts with Thumbnails