Thursday, May 6, 2010

apa punye bangang adamaya


dalam aku berseminar 3 hari ini sempat gak aku menonton slot drama tv3 jam 6.30 petang tu yang bertajuk ADAMAYA......

yang menjadi-jadi dan membuak-buak hati dan perasaan ku seketika bila aku tengok satu adegan tu....isteri si adam iaitu maya boleh berpegangan tangan dengan teman lelaki yang tak betol tu sambil merayu-rayu.....

yang si maya pun satu....dah la menemani suami nye berjumpa dengan penaja-penaja untuk projek si adam...sempat gak membuat hubungan dengan si badigol dani....

sebelum nie dah kantoi dengan jabatan agama.....(kene tangkap basah) tak serik-serik gak....

apa punyer citer laaaaa....

pada aku cerita ni ada baik dan buruk nya....masing-masing boleh mengambil iktibar dalam hal ini.....

walau bagai mana pun drama nie telah berjaya memain kan peranan nya untuk aku terus beremosi dengan melihat telatah pelakon-pelakon tersebut.....

tahniah aku ucapkan kepada pengarah nya....SYABAS

By hAng keBun with 7 comments

7 comments:

jangan tertipu dengan drama..haha

Semua orang ska cerita nih..blogger pun secara tak langsung promote cerita ini, sebab itu drama nih naik. Sebab ada lisa kan..

xska epsod klmarin..gram kt maya sbb sempt lg jmpa ngn dani siap pgg2 tgn lg pdahal laki die dh hon

aku pun panas gak tengok cerita ni.. kalau aku jadi adam tu aku dah lama tangan maya..haha..


My latest entry : Drogba Dan Ronaldo Jadi Model Seluar Dalam

betul.
cerita ni mmg buat org beremosi.

terima kasih kwn2 atas respon yg d beri...nmpk nye mutu drama kita ade gak peningkatan nyer...hehehe

kira bolehlah... Drama sekarang memang ada sikit penekanan komersial tak macam dulu...

Related Posts with Thumbnails