Thursday, April 22, 2010

kempen anti dadah d bawah ngo


aku baru jer balik daripada kawasan hulu selangor....kawan-kawan cakap aku tengah berkempen sama dalam pilihan raya yang sedang hangat sekarang nie....

berkempen tu BETUL la....tapi KEMPEN ANTI DADAH PIMPINAN AKAR UMBI & MASYARAKAT BERSAMA MEMBENTERAS NAJIS DADAH 2010

aku turut bersama-sama dalam menjayakan kempen ini kerana rasa nya hanya ini sahaja cara aku untuk berbakti kepada anak bangsa menjadi insan yang sayang pada diri sendiri dan juga keluarga....

penglibatan aku yang mewakili KPPMS & KDMB turut disertai semua NGO yang berdaftar d negeri selangor khusus nyer kerana program ini akan diteruskan di setiap sekolah dan masyarakat setempat bagi menerangkan kempen tersebut......

semoga hasrat murni ini yang diketuai oleh Ybhg. Hj. Dato' Mat Yasir Ikhsan dan pemimpin-pemimpin ngo yang lain termasuk KPPMS & KDMB akan dipermudahkan serta mendapat sokongan semua lapisan masyarakat juga "pemimpin masyarakat".....




By hAng keBun with No comments

0 comments:

Related Posts with Thumbnails