Thursday, November 25, 2010

Jualan murah baju sekolah

Koperasi Dymium Malaysia Berhad (KDMB) telah dilantik oleh ANGKASA sebagai pengedar bagi Projek BUSANA khusus di Negeri Selangor.

BUSANA adalah inisiatif ANGKASA untuk membekalkan uniform dan keperluan sekolah melalui Koperasi Sekolah yang mengambil bahagian di seluruh negara. Terdapat berbagai pilihan produk dan jenama yang berkualiti dengan harga yang berpatutan.

Pelbagai produk keperluan sekolah seperti uniform lelaki, uniform perempuan, track-suit, kasut sekolah, beg galas, stokin, tali leher, lencana sekolah dan banyak lagi yang boleh anda miliki dengan harga rendah setiap masa!




Mana-mana Koperasi sekolah di dalam Negeri Selangor yang berminat membuat tempahan, Boleh menghubungi terus pihak ANGKASA: Busana Angkasa.

Bagi anggota Koperasi Dymium Malaysia Berhad (KDMB), Boleh membuat tempahan atau datang terus ke Ibu Pejabat Koperasi Dymium Malaysia Berhad (KDMB) seperti alamat dibawah:

Koperasi Dymium Malaysia Berhad
Suite 3A -18, 19,20,21 & 22, Staircase 5, Menara KLH,
Pusat Perdagangan KLH, Bandar Puchong Jaya,
47150, Puchong, Selangor, Malaysia
Tel : 603 8076 3645
Fax : 603 8076 3655

Pengenalan kepada BUSANA ANGKASA:
Terdapat lebih 1835 buah koperasi sekolah di seluruh negara dengan keanggotaan melebihi 1,684,649 orang. Pada masa ini pembekalan pakaian dan peralatan sekolah secara amnya diurus sendiri oleh ibu bapa. Peranan koperasi sekolah dalam membekalkan keperluan asas sangatlah kecil.

Menyedari potensi perniagaan yang besar ini, ANGKASA mengambil inisiatif memperkenalkan program yang dikenali sebagai BUSANA, ringkasan kepada “Bekalan Uniform Sekolah Angkasa”. Melalui BUSANA adalah diharapkan koperasi sekolah akan berupaya menjadi pemangkin kepada peningkatan sosio-ekonomi pelajar semasa mereka di sekolah.


By hAng keBun with No comments

0 comments:

Related Posts with Thumbnails