Thursday, April 15, 2010

terima kasih kawan-kawan...


biler aku 'chek' di statcounter seketika aku merasa sebak di mana telah mendapat sokongan yang amat memberangsang pada aku yang baru nak melibatkan diri dalam dunia 'bloger'....

dalam tempoh 4 bulan pertama nie banyak yang aku pelajari terutamanya dari sifu ku http://hairilhazlan.com tentang semua perkara mengenai blog...terima kasih sifuuuu...hehehehe

jadi ucapan yang tak seberapa ini sebagai tanda ingatan dan kasih ku pada semua blogger....



aku berharap dan berdoa agar niat ku untuk bersama dengan blogger yang dikasihi dapat berkongsi maklumat serta pendapat dalam kita meneruskan kehidupan yang penuh dengan cabaran dan dugaan...

tidak lupa juga aku ingin memohon maaf jika ada beberapa kenyataan yang tidak menyenangkan beberapa pihak atau individu....

tegurlah aku dan nasihatilah aku....kerana aku budak yang baru belajar....


By hAng keBun with 2 comments

2 comments:

huhuhu tq 4 the kredit tu my friend...

Related Posts with Thumbnails