Saturday, May 1, 2010

"aku punyer dah panjang"


aku nak berkongsi cerita dengan kawan-kawan.....

di kawasan sekolah tempat di mana 'wife' aku bertugas terdapat satu kawasan kebun yang diusahakan oleh salah seorang cikgu.......

satu hari tu...aku ke sekolah 'wife' aku.....punyer ler aku terkejut.....salah satu tanaman yang diusahakan itu benar-benar membuat aku ingin melihat dengan lebih dekat.....

pada mula nya aku ingat apa benda yang panjang tuuuu....rupanya CILI....hehehehe

bagus betul cikgu tu....usaha beliau selama ini dengan membuat beberapa jenis sayuran telah berhasil dengan jaya nya....

aku mengucapkan tahniah la atas usaha beliau dan tidak lupa juga murid-murid sekolah yang turut membantu menjaga tanaman tersebut.....

teruskan usaha murni cikgu......

mana ler tau lepas nie boleh dijual pulak....hehehehe

By hAng keBun with 4 comments

4 comments:

cili dia macam kacang panjang tu..
ajaibnya..

puas btol mencilikan org kn nnt..hehehe...

utk keterangan lanjut leh ler hubungi sy...hehehe

huhuhuu... masak lomak pun sodap ni

masak lomak??? dh terlior pulak dah...pas nie nk minta wife buat ler d tmbh dgn cili nie...hehehe

Related Posts with Thumbnails