Wednesday, June 23, 2010

nak bunuh diri depan rumah aku la pulak


aku baru jer dapat info dari orang rumah ade orang cuba nak bunuh diri betol-betol di blok pangsapuri tempat aku tinggal....

dah la individu yang nak bunuh diri tu bukan nya penduduk di situ....maklumat yang aku perolehi, dia datang ke rumah kawan nya mungkin nak mengadu hal kerana dah gagal dalam percintaan....

atas sebab terlalu kecewa agak nya...dia pun cuba la nak bunuh diri dengan terjun dari tingkat 2 pangsapuri tu....

walau bagaimana pun, cubaan dia untuk jatuh dan terus mati tak kesampaian, dia hanya cedera di pinggang sahaja setelah pihak ambulan datang untuk memberi rawatan....

tak ke menyusahkan orang....dah ler jatuh berdepan dengan rumah aku pulak tuuuu...grgrggrgr!!!!

sebelum nie jugak ade kes orang bunuh diri pangsapuri tersebut http://shahrirjani.blogspot.com/2010/04/gambar-ngeri-kejadian-bunuh-diri.html

By hAng keBun with No comments

0 comments:

Related Posts with Thumbnails