Monday, February 22, 2010

photo contest

aku nak berkongsi maklumat dengan kawan2....

sekarang nie jenama minuman milo tengah buat photo contest seperti mana yang aku bagi tau dalam blog aku sebelum ini kan...

jadi sekarang nie aku cuba la hantar gambar yang berkaitan dengan photo contest milo tuuu...

http://www.milo.com.my/fuze/photoentry.htm?entryId=1273

jemput2 la beri komen pada gambar yang rase nya boleh tahan jugak kot....insyallah....mana tau ade rezeki boleh menang dalam 40 yang terbaik....

kawan2 juga boleh menyertai photo contest nie dan hantar la seberapa banyak yang kawan2 suka...selamat menyertai photo contest http://malaysia.youthsays.com/shahrirjani

MILO FUZE...BESSST!!!!

By hAng keBun with 4 comments

4 comments:

:) :) :) sharing is power
aku rasa kalau ko selerakkan milo kat belakang tu, pastu suruh budak tu baring atas milo-milo tudengan gaya mulut ternganga sambil kaut milo-milo selebihnya lagi kaw kaw punyer

tk kwn2 atas ransangan yg d beri ;)

Related Posts with Thumbnails