Thursday, February 18, 2010

pasar malam


semalam aku pergi ke pasar malam di shah alam seksyen 7 berhampiran dengan belakang uitm tuuu....

bukan apa, aku sebenarnya kagum dengan salah seorang peniaga pasar malam kat situ...dia jual ais krim potong buatan sendiri beb....saiz nyer pulak 'BESAR PUNYA' daripada biasa....itu yang unik nya kat pasar malam kat sini....

jadi apa lagi aku try ler dan dapati rasa nya punya la sodap serta lembut....harga nya pulak rm1 jer...berbaloi-baloi betol...seingat aku ais krim nie baru pertama kali aku jumpa kat pasar malam nie...perasa nyer pulak ader ber macam2 jenis seperti kopi,coklat,pandan,jagung dll....

biler time puncak kat pasar malam nie...punyer la ramai pelanggan yang nak menikmati nyer terutama student2 uitm yang ader sekitar pasar malam tuuuu....

jadi pada kwn2 yang tinggal berhampiran area shah alam leh ler dtg kat pasar malam ni setiap hari rabu jer...selamat mencuba beb

By hAng keBun with 3 comments
Related Posts with Thumbnails